Tytuł artykułu   (Znaleziono: 523 artykuły) Autorzy Strony Czynności
Autobiografia. Wspomnienie fizyka teoretyka w 90-lecie urodzin i w 60-lecie promocji doktorskiej Bronisław Średniawa s. 7-19
Laudacja na cześć Jego Eminencji Ks. kardynała Edwarda M. Egana wygłoszona przez Promotora podczas wręczenia metropolicie nowojorskiemu dyplomu Doktora honoris causa Uniwersytetu Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Julian Kałowski s. 9-14
Kryteria oceny i promocji twórczości literackiej w porewolucyjnej Rosji : od Października do pieriestrojki Władysław Piotrowski s. 17-25
Promocja dziedzictwa kulturowego obszaru poprzez wydarzenie : na przykładzie Industriady – Święta Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego Paweł Piotrowski s. 18-30
Organizacje społeczne i prasa w akcji promocji legendy Józefa Piłsudskiego w powiecie radzyńskim w okresie II Rzeczypospolitej Szczepan Kalinowski s. 19-46
Postawy polskiego konsumenta wobec intensywnej promocji oraz naruszania jego praw : (w świetle badań) Edward Chrzan s. 25-36
"Kumulacja najniższych cen..." i "Wielka kumulacja promocji..." – czyli o ekspansywnści języka kultury konsumpcyjnej na przykładzie reklam Izabela Łuc s. 43-56
Promocja realizacji projektu: "Konserwacja, digitalizacja i udostępnianie kolekcji starych druków opatrzonych superekslibrisami ze zbiorów Biblioteki Diecezjalnej w Sandomierzu" Dorota Rejman s. 43-50
Promocja muzyki sakralnej w kontekście wychowania liturgicznego na przykładzie audycji emitowanych na antenie Radia Warszawa Emilia Dudkiewicz s. 46-58
Warmia i Mazury w miesięczniku "Poezja" w latach 1965-1990 : promocja tematu i środowiska Joanna Szydłowska s. 47-65
Dimensions of Indian Civilization – Outsiders’ part in it Christopher Becker SDS and John B. Hoffmann SJ and their contribution to promote tribal communities in India Paul B. Steffen s. 49-71
Promocja zdrowego stylu życia kobiet. Przykłady aktywności kobiet na podstawie „Bluszcza” i „Mojej Przyjaciółki” Tomasz Sumara s. 57-67
Czy konieczne i wskazane jest wyodrębnianie komórek zajmujących się tylko kwestiami z zakresu turystyki kulturowej w strukturach instytucji odpowiedzialnych za rozwój i promocję turystyki w dużych miastach? Jacek Borzyszkowski Zygmunt Kruczek Agnieszka Matusiak Armin Mikos von Rohrscheidt Piotr Zmyślony s. 57-61
Społeczna promocja prac rewaloryzacyjnych i pozyskiwanie środków na prace realizacyjne – na przykładzie Ogrodu Branickich w Białymstoku Jolanta Koller-Szumska s. 57-60
Rola strategii informacyjnej w programie promocji jednostki naukowej : zmiana formuły funkcjonowania PR - doświadczenia praktyczne Głównego Instytutu Górnictwa Sylwia Jarosławska-Sobór s. 61-74
Zabytki województwa mazowieckiego - ochrona, zarządzanie i promocja, w świetle materiałów i działalności merytorycznej Oddziału Terenowego Narodowego Instytutu Dziedzictwa w Warszawie Margerita Szulińska s. 67-78
Pozycja prawna powiatowej rady rynku pracy (daw. zatrudnienia) po nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Kamil Burski s. 68-80
Promocja zasobów kolejowych przewozów pasażerskich na przykładzie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Grażyna Rosa s. 71-82
„Mamy nie biorą zwolnienia, mamy biorą... szybkie lekarstwo”, czyli współczesna mama, współczesny tata a kreacja medialna w zakresie zachowań związanych z promocją i ochroną zdrowia w rodzinie Anna Kowal-Orczykowska s. 73-89
Stworzenie i promocja pakietowych usług "skrojonych na miarę" jako metoda kształtowania postaw konsumentów regionalnych usług turystycznych Łukasz Jarczak s. 77-86
Losy wychowanków Szkoły Podchorążych Sanitarnych pierwszych dziesięciu promocji (1922-1930) : na podstawie archiwum dra Romana Jakubskiego Tomasz Morawski s. 95-130
Piątki Konserwatorskie na Zamku Królewskim w Warszawie : ochrona i promocja dziedzictwa kulturowego miast mazowieckich w świetle programów rewitalizacji Margerita Szulińska s. 109-113
Promocja biblioteki, książki i czytelnictwa na łamach elektronicznych wydań czasopism regionalistycznych Podbeskidzia w latach 2015–2016 Edyta Kosik s. 119-134
"Marketing terytorialny - gmina i jej promocja", P. Dziekański, A. Olak, S. Pytka, Koszyce - Ostrowiec Świętokrzyski - Zagnańsk 2014 : [recenzja] Andrzej Pawlik P. Dziekański (aut. dzieła rec.) A. Olak (aut. dzieła rec.) S. Pytka (aut. dzieła rec.) s. 129-131
"Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami", Clara Shih, Gliwice 2012 : [recenzja] Magdalena Faracik-Nowak Clara Shih (aut. dzieła rec.) s. 130-144
Promocja kulturowego dziedzictwa na przykładzie projektu Sci-fEAST : filmowe science-fiction w Europie Środkowo-Wschodniej Mikołaj Góralik s. 131-139
Ogłoszenia wydawnicze jako forma promocji książek na łamach "Życia z książkami" w latach 1998-2000 Magdalena Przybysz-Stawska s. 145-162
Synergiczny i partycypacyjny program wspierania klastrów, sieci współpracy oraz promocji eksportu i internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw w Urugwaju Katarzyna Kowalska s. 161-176
Rola Instytutu Mikołowskiego w upowszechnianiu przekładów literatury słoweńskiej w Polsce w ostatnich latach : The Mikołowski Institute’s Role in Promoting Slovenian Literature in Poland in the last years Monika Gawlak s. 167-179
Strategia "hands-on activity" w kreowaniu geoproduktów w kontekście edukacji, interpretacji i promocji geodziedzictwa na Roztoczu (środkowowschodnia Polska) Teresa Brzezińska-Wójcik s. 169-193
Wykorzystanie narzędzi social media marketingu przez polskie organizacje pozarządowe w komunikacji z otoczeniem na rzecz promocji zdrowia Tomasz Holecki Karolina Sobczyk Magdalena Syrkiewicz-Świtała s. 177-185
Promocja książki Andrzeja Abramowicza "Rzeczy, idee i maski. Jacques Boucher de Perthes (1788-1868)". Warszawa 1997 Maria Żemigała s. 191-192
Gamifikacja a subiektywna wartość wzmocnienia : wskazania do pracy w edukacji i promocji zdrowia Julia Łosiak-Pilch s. 201-205
„Aleja Gwiazd Literatury" : projekt promocji i kultury czytelnictwa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mińsku Mazowieckim Elżbieta Sieradzińska s. 233-236
Organizacja masowych imprez sportowych jako forma promocji ośrodków turystycznych na przykładzie Letniego Biegu Piastów w Jakuszycach Piotr Zawadzki s. 233-245
Pojęcie "osób będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy" w świetle ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Ewa Staszewska s. 233-246
E-Learning jako jedna z metod edukacji użytkowników bibliotek naukowych i bibliotekarzy oraz element promocji biblioteki Anastazja Śniechowska-Karpińska s. 234-241
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Ontogeneza i promocja zdrowia w aspekcie medycyny, antropologii i wychowania fizycznego" Ryszard Asienkiewicz s. 235-240
Masowe imprezy sportowe jako forma promocji regionów turystycznych na przykładzie Biegu Piastów w Jakuszycach Piotr Zawadzki s. 267-275
Funkcja koordynatora ds. promocji zdrowia w opinii szkolnych koordynatorów należących do Krajowej Sieci Szkół Promujących Zdrowie Katarzyna Kowalczewska-Grabowska s. 269-284
Wieczór autorski i promocja książki Agnieszki Gątarczyk pt. „Seweryn Książę Czetwertyński : biografia”, Radzyń Podlaski 3 kwietnia 2007 Paweł Żochowski s. 293-296
Sprawozdanie z Konferencji nt. "25 lat promocji karmienia piersią i co dalej?", Warszawa 2.06.2006 Bożena Bassa s. 337-339
Istota promocji turystycznej na przykładzie sanktuarium Matki Boskiej Królowej Polski na Górce w Szczyrku Irena Szewczyk s. 345-354
Obszary wykorzystania "events marketingu" w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego Wiesława Kuźniar s. 359-368
Kształtowanie postaw przedsiębiorczych i promocja jakości pracy szkoły na przykładzie programu Certyfikat Jakości „Szkoła Przedsiębiorczości” Magdalena Szubert s. 370-375
    Zacytuj
  • Udostępnij
Przykłady działań marketingowych dotyczących promocji rynku luksusowych rejsów wycieczkowych w regionie Morza Bałtyckiego – studium przypadku Gdyni Tomasz Tarasewicz Piotr Wojdakowski s. 389-400
Promocja książki Jana Sobczaka "Zmierzch ery Gorbaczowa i triumf Jelcyna : mój znikający świat : dziennik moskiewski z lat 1990-1992" Witold Gieszczyński s. 473-475
Sprawozdanie z promocji książki "Zbigniew Zielonka : pisarz, naukowiec i przyjaciel", pod red. Daniela Kalinowskiego Jowita Kęcińska-Kaczmarek s. 484-487
Wykorzystanie nowych domen internetowych najwyższego rzędu jako narzędzia promocji mikro i małego przedsiębiorstwa Jakub Pawlak s. 521-530
Kształtowanie partnerskich relacji Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z samorządami i innymi instytucjami w ramach promocji programów profilaktycznych Alicja Głowacka-Rębała Joanna Sielska s. 563-569