Autobiografia. Wspomnienie fizyka teoretyka w 90-lecie urodzin i w 60-lecie promocji doktorskiej
|
Bronisław Średniawa
| s. 7-19
|
|
|
Laudacja na cześć Jego Eminencji Ks. kardynała Edwarda M. Egana wygłoszona przez Promotora podczas wręczenia metropolicie nowojorskiemu dyplomu Doktora honoris causa Uniwersytetu Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
|
Julian Kałowski
| s. 9-14
|
|
|
Kryteria oceny i promocji twórczości literackiej w porewolucyjnej Rosji : od Października do pieriestrojki
|
Władysław Piotrowski
| s. 17-25
|
|
|
Promocja dziedzictwa kulturowego obszaru poprzez wydarzenie : na przykładzie Industriady – Święta Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego
|
Paweł Piotrowski
| s. 18-30
|
|
|
Organizacje społeczne i prasa w akcji promocji legendy Józefa Piłsudskiego w powiecie radzyńskim w okresie II Rzeczypospolitej
|
Szczepan Kalinowski
| s. 19-46
|
|
|
Postawy polskiego konsumenta wobec intensywnej promocji oraz naruszania jego praw : (w świetle badań)
|
Edward Chrzan
| s. 25-36
|
|
|
"Kumulacja najniższych cen..." i "Wielka kumulacja promocji..." – czyli o ekspansywnści języka kultury konsumpcyjnej na przykładzie reklam
|
Izabela Łuc
| s. 43-56
|
|
|
Promocja realizacji projektu: "Konserwacja, digitalizacja i udostępnianie kolekcji starych druków opatrzonych superekslibrisami ze zbiorów Biblioteki Diecezjalnej w Sandomierzu"
|
Dorota Rejman
| s. 43-50
|
|
|
Promocja muzyki sakralnej w kontekście wychowania liturgicznego na przykładzie audycji emitowanych na antenie Radia Warszawa
|
Emilia Dudkiewicz
| s. 46-58
|
|
|
Warmia i Mazury w miesięczniku "Poezja" w latach 1965-1990 : promocja tematu i środowiska
|
Joanna Szydłowska
| s. 47-65
|
|
|
Dimensions of Indian Civilization – Outsiders’ part in it Christopher Becker SDS and John B. Hoffmann SJ and their contribution to promote tribal communities in India
|
Paul B. Steffen
| s. 49-71
|
|
|
Promocja zdrowego stylu życia kobiet. Przykłady aktywności kobiet na podstawie „Bluszcza” i „Mojej Przyjaciółki”
|
Tomasz Sumara
| s. 57-67
|
|
|
Czy konieczne i wskazane jest wyodrębnianie komórek zajmujących się tylko kwestiami z zakresu turystyki kulturowej w strukturach instytucji odpowiedzialnych za rozwój i promocję turystyki w dużych miastach?
|
Jacek Borzyszkowski
Zygmunt Kruczek
Agnieszka Matusiak
Armin Mikos von Rohrscheidt
Piotr Zmyślony
| s. 57-61
|
|
|
Społeczna promocja prac rewaloryzacyjnych i pozyskiwanie środków na prace realizacyjne – na przykładzie Ogrodu Branickich w Białymstoku
|
Jolanta Koller-Szumska
| s. 57-60
|
|
|
Rola strategii informacyjnej w programie promocji jednostki naukowej : zmiana formuły funkcjonowania PR - doświadczenia praktyczne Głównego Instytutu Górnictwa
|
Sylwia Jarosławska-Sobór
| s. 61-74
|
|
|
Zabytki województwa mazowieckiego - ochrona, zarządzanie i promocja, w świetle materiałów i działalności merytorycznej Oddziału Terenowego Narodowego Instytutu Dziedzictwa w Warszawie
|
Margerita Szulińska
| s. 67-78
|
|
|
Pozycja prawna powiatowej rady rynku pracy (daw. zatrudnienia) po nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
|
Kamil Burski
| s. 68-80
|
|
|
Promocja zasobów kolejowych przewozów pasażerskich na przykładzie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
|
Grażyna Rosa
| s. 71-82
|
|
|
„Mamy nie biorą zwolnienia, mamy biorą... szybkie lekarstwo”, czyli współczesna mama, współczesny tata a kreacja medialna w zakresie zachowań związanych z promocją i ochroną zdrowia w rodzinie
|
Anna Kowal-Orczykowska
| s. 73-89
|
|
|
Stworzenie i promocja pakietowych usług "skrojonych na miarę" jako metoda kształtowania postaw konsumentów regionalnych usług turystycznych
|
Łukasz Jarczak
| s. 77-86
|
|
|
Losy wychowanków Szkoły Podchorążych Sanitarnych pierwszych dziesięciu promocji (1922-1930) : na podstawie archiwum dra Romana Jakubskiego
|
Tomasz Morawski
| s. 95-130
|
|
|
Piątki Konserwatorskie na Zamku Królewskim w Warszawie : ochrona i promocja dziedzictwa kulturowego miast mazowieckich w świetle programów rewitalizacji
|
Margerita Szulińska
| s. 109-113
|
|
|
Promocja biblioteki, książki i czytelnictwa na łamach elektronicznych wydań czasopism regionalistycznych Podbeskidzia w latach 2015–2016
|
Edyta Kosik
| s. 119-134
|
|
|
"Marketing terytorialny - gmina i jej promocja", P. Dziekański, A. Olak, S. Pytka, Koszyce - Ostrowiec Świętokrzyski - Zagnańsk 2014 : [recenzja]
|
Andrzej Pawlik
P. Dziekański (aut. dzieła rec.)
A. Olak (aut. dzieła rec.)
S. Pytka (aut. dzieła rec.)
| s. 129-131
|
|
|
"Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami", Clara Shih, Gliwice 2012 : [recenzja]
|
Magdalena Faracik-Nowak
Clara Shih (aut. dzieła rec.)
| s. 130-144
|
|
|
Promocja kulturowego dziedzictwa na przykładzie projektu Sci-fEAST : filmowe science-fiction w Europie Środkowo-Wschodniej
|
Mikołaj Góralik
| s. 131-139
|
|
|
Ogłoszenia wydawnicze jako forma promocji książek na łamach "Życia z książkami" w latach 1998-2000
|
Magdalena Przybysz-Stawska
| s. 145-162
|
|
|
Synergiczny i partycypacyjny program wspierania klastrów, sieci współpracy oraz promocji eksportu i internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw w Urugwaju
|
Katarzyna Kowalska
| s. 161-176
|
|
|
Rola Instytutu Mikołowskiego w upowszechnianiu przekładów literatury słoweńskiej w Polsce w ostatnich latach : The Mikołowski Institute’s Role in Promoting Slovenian Literature in Poland in the last years
|
Monika Gawlak
| s. 167-179
|
|
|
Strategia "hands-on activity" w kreowaniu geoproduktów w kontekście edukacji, interpretacji i promocji geodziedzictwa na Roztoczu (środkowowschodnia Polska)
|
Teresa Brzezińska-Wójcik
| s. 169-193
|
|
|
Wykorzystanie narzędzi social media marketingu przez polskie organizacje pozarządowe w komunikacji z otoczeniem na rzecz promocji zdrowia
|
Tomasz Holecki
Karolina Sobczyk
Magdalena Syrkiewicz-Świtała
| s. 177-185
|
|
|
Promocja książki Andrzeja Abramowicza "Rzeczy, idee i maski. Jacques Boucher de Perthes (1788-1868)". Warszawa 1997
|
Maria Żemigała
| s. 191-192
|
|
|
Gamifikacja a subiektywna wartość wzmocnienia : wskazania do pracy w edukacji i promocji zdrowia
|
Julia Łosiak-Pilch
| s. 201-205
|
|
|
„Aleja Gwiazd Literatury" : projekt promocji i kultury czytelnictwa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mińsku Mazowieckim
|
Elżbieta Sieradzińska
| s. 233-236
|
|
|
Organizacja masowych imprez sportowych jako forma promocji ośrodków turystycznych na przykładzie Letniego Biegu Piastów w Jakuszycach
|
Piotr Zawadzki
| s. 233-245
|
|
|
Pojęcie "osób będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy" w świetle ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
|
Ewa Staszewska
| s. 233-246
|
|
|
E-Learning jako jedna z metod edukacji użytkowników bibliotek naukowych i bibliotekarzy oraz element promocji biblioteki
|
Anastazja Śniechowska-Karpińska
| s. 234-241
|
|
|
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Ontogeneza i promocja zdrowia w aspekcie medycyny, antropologii i wychowania fizycznego"
|
Ryszard Asienkiewicz
| s. 235-240
|
|
|
Masowe imprezy sportowe jako forma promocji regionów turystycznych na przykładzie Biegu Piastów w Jakuszycach
|
Piotr Zawadzki
| s. 267-275
|
|
|
Funkcja koordynatora ds. promocji zdrowia w opinii szkolnych koordynatorów należących do Krajowej Sieci Szkół Promujących Zdrowie
|
Katarzyna Kowalczewska-Grabowska
| s. 269-284
|
|
|
Wieczór autorski i promocja książki Agnieszki Gątarczyk pt. „Seweryn Książę Czetwertyński : biografia”, Radzyń Podlaski 3 kwietnia 2007
|
Paweł Żochowski
| s. 293-296
|
|
|
Sprawozdanie z Konferencji nt. "25 lat promocji karmienia piersią i co dalej?", Warszawa 2.06.2006
|
Bożena Bassa
| s. 337-339
|
|
|
Istota promocji turystycznej na przykładzie sanktuarium Matki Boskiej Królowej Polski na Górce w Szczyrku
|
Irena Szewczyk
| s. 345-354
|
|
|
Obszary wykorzystania "events marketingu" w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego
|
Wiesława Kuźniar
| s. 359-368
|
|
|
Kształtowanie postaw przedsiębiorczych i promocja jakości pracy szkoły na przykładzie programu Certyfikat Jakości „Szkoła Przedsiębiorczości”
|
Magdalena Szubert
| s. 370-375
|
|
|
Przykłady działań marketingowych dotyczących promocji rynku luksusowych rejsów wycieczkowych w regionie Morza Bałtyckiego – studium przypadku Gdyni
|
Tomasz Tarasewicz
Piotr Wojdakowski
| s. 389-400
|
|
|
Promocja książki Jana Sobczaka "Zmierzch ery Gorbaczowa i triumf Jelcyna : mój znikający świat : dziennik moskiewski z lat 1990-1992"
|
Witold Gieszczyński
| s. 473-475
|
|
|
Sprawozdanie z promocji książki "Zbigniew Zielonka : pisarz, naukowiec i przyjaciel", pod red. Daniela Kalinowskiego
|
Jowita Kęcińska-Kaczmarek
| s. 484-487
|
|
|
Wykorzystanie nowych domen internetowych najwyższego rzędu jako narzędzia promocji mikro i małego przedsiębiorstwa
|
Jakub Pawlak
| s. 521-530
|
|
|
Kształtowanie partnerskich relacji Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z samorządami i innymi instytucjami w ramach promocji programów profilaktycznych
|
Alicja Głowacka-Rębała
Joanna Sielska
| s. 563-569
|
|
|